Internetinis Porsche fanų klubas.
Porsche fanu klubas
Pradinis puslapis
Porsche fanų FORUMAS
Sukurti savo naujieną
PAIEŠKA svetainėje




Porsche 928 - pirmasis GT klasės Porsche Komentaru -0

928 s4Porsche 928 yra pirmasis ir vienintelis GT (grand tourer) klasės Porsche - su varikliu priekyje, bagažine, keturiomis odinėmis elektrinėmis sėdynėmis, automatine greičių dėže, klimato kontrole ir t.t. 350 arklio galių, rekordinis maksimalus greitis, 3 juostų audio sistema - ko dar reikia, kad skrieti "Interstate" greitkeliais? Tereikia palaikyti jį švarų ir keisti tepalus - viskuo kitu pasirūpinta dar Porsche gamykloje.
Automobilis debiutavo 1977 Geneva Motor Show (Ženevos automobilių parodoje), ir "parduotuvių lentynose" pasirodė 1978. Modelis gamintas iki 1995 metų, jo gamyba persidengė su Porsche 911 Typ964 bei 993. Kas idomu, 1995 metų 928 GTS atmosferinis variklis turėjo daugiau galios, nei to paties meto 993 atmosferiniai varikliai.

928 buvo pripažintas greičiausiu automobiliu Amerikoje 1983 (standartinis pasiekdavo 146 mylių per valandą greitį - ties 140 pareigūno O'Brieno Mitsubishi "Greituose ir įsiutusiuose" pametė keleivio pusės grindis ), o 928 S4 (naujesnioji) versija buvo greičiausia 1986 metais - pasiekdavo 172 mylių per valandą (277 km/h) grietį. Be jokių tiuningų ar stailingų.

Kaip kilo mintis gaminti 928? 911 modelio pardavimai 7 dešimtmetyje smarkiai krito - Ferdinandas, pasitaręs su direktorių taryba, nutarė, jog reikia "evoliucionuoti" variklio priekyje link. Tuomet atrodė, kad automobilių su varikliu gale dienos suskaičiuotos - visi jų atsisakinėjo.

Kas turi teisę teigti, kad Porsche - tai tik oru aušinamas, variklį gale turintis automobilis? Tik todėl, kad pirmi automobiliai buvo tokie, mes nebegalime augti?" sakė Ernstas Fuhrmann'as, Porsche inžinierius http://de.wikipedia.org/wiki/Ernst_Fuhrmann_(Ingenieur)

Nors 928 netapo itin sėkmingu Porsche (ar kompanijos išsigelbėjimu), jis buvo pripažintas "metų automobiliu" 1978, tapdamas pirmuoju šį konkursą laimėjusiu sportiniu automobiliu, o iki gamybos pabaigos jų buvo pagaminta maždaug 66 000. Tas "tik" - gana salyginis, nes 993 modelio, kuris dievinamas ir šlovinamas, pagaminta "net" 70 000

Pasaulis nuolat keičiasi, ir nors 928 buvo pradėtas planuoti dar septyniasdešimtųjų pradžioje, pirmą kartą smogė pasaulinė kuro krizė, todėl pirmasis dienos šviesą išvydo 924, su kur kas "kuklesniu" varikliu. Tačiau kaip neretai nutinka Porsche, brėžiniai ir idėjos nebuvo pamestos, ir 928 buvo ištrauktas iš stalčiaus, kai laikai kiek aprimo. Juokaujama, kad jis gavo du 944 variklius - t.y. kiekviena V8 puse yra vos ne atskiras 944 variklis. Neaišku, kiek tame tiesos, bet bendrų dalių tikrai yra.

928 kėbulas, sukurtas Wolfgango Möbius, prižiūrint Anatole Lapine, pagrinde buvo iš galvanizuoto plieno, bet durys, priekiniai sparnai ir kapotas gaminti iš aliuminio. Buferiai gaminti iš poliuretano, ir pirmą kartą "suleisti" su kėbulu. Pakankamos talpos bagažinę galima pasiekti per didelį hatchback tipo galinį dangtį.

928 naudoti varikliai:
4.5 L V8
4.7 L V8
5.0 L V8
5.4 L V8

Transmisijos:
5 pavarų mechaninė
3 pavarų automatas
4 pavarų automatas


Modelismetaipagaminta
9281978-8217669
928 S1980-838315
928 S/S2               1984-8614347
928 S41987-9116157
928 CS1988-89½19
928 SE198842
928 GT1989½-911620
928 GTS 1992-952887
Viso1978-9561056



spausdinti tinkamas



Oficialusis klubas